Aug 30, 2010

Don't Leave Home Without It




男 / 女

I'll tell you what, one of the hardest things in life is getting the right sized t-shirt.  In the US,  I am size "M".   If I go to Japan I am size "L".  With the internet,  I am no longer limited to the two counties I visit.  Been looking for cool designs for the past  week and finally found a non Metal back t-shirt in Singapore.  Comes in S/M/L/XL/XXL.  Lucky enough they have a diagram on their site with the measurements.  I measured my 5 favorite  t-shirts.  25 inches  by 20 inches.  Keeping this number and a handy tape measure in my pocket from now on.  Don't leave home without it.  
Coors Light


T-シャツを探すのは大変ですよね。アメリカン・サイズとか日本サイズとかかなり異なるので。ネットの世界だと他の国の物も簡単に手に入れられるため複雑さが倍増。今週メタル以外のT-シャツを探しに世界を回って見ました。これは良いなと思もえた物が見つかりショッピングカートに入れて見るとお店はシンガポール。アメリカではサイズ M, 日本ではサイズ L . 果たしてシンガポール・サイズは? もう少しサイトを探検してみるとサイズ表が。好きなT-シャツ5枚持って来てちゃんとはかりましたよ。64 cm x 51 cm.  これからはこの数値を必ず持ち運びます。出かける時は忘れずに。

ホスト 千明でした

No comments:

Post a Comment